مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-07اقتصادي

فارس من| قیمت سرویس مدارس با نرخ تورم سالیانه تعیین می شود؛ سودجویی را گزارش دهید


معاون عمرانی فرمانداری تهران از تعیین قیمت سرویس مدارس بر اساس نرخ تورم سالیانه خبر داد.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس_ مریم عرب انصاری: سرویس مدارس مهمترین دغدغه خانواده ها در طول سال تحصیلی است؛ انتخاب راننده، نوع خودرو، ساعت تردد، تعداد دانش آموز در هر خودرو، مسیر در نظر گرفته شده و از همه مهمتر هزینه سرویس مدارس از جمله دل نگرانی و دلمشغولی   خانواده ها را به خود اختصاص داده است.

اگرچه در سال های اخیر در کنار خودروهای شخصی، سازمان تاکسیرانی نیز وارد شده و بعد از انجام مراحل مختلف از ثبت نام و ارائه برگه عدم سوء پیشینه تا گذراندن دوره های آموزشی و گرفتن برچسب مدارس نسبت به جابجایی دانش آموزان اقدام می کنند اما در واقعیت به واسطه تعدد متقاضیان و نیاز به نظارت بر سرویس مدارس در حال حاضر مجموعه شهرداری و تاکسیرانی با آموزش و پرورش با پیمانکار به این مسأله ورود می کنند.

مسأله سرویس مدارس و قیمت های در نظر گرفته شده یکی از مهمترین دغدغه های والدین است؛ تا آنجا که چندین پویش در این زمینه در سامانه فارس من ثبت کرده و پیگیری موضوع را از خبرنگاران خواستار شده اند.

* فارس من: نرخ منصفانه برای سرویس مدارس تعیین شود در یکی از پویش های درج شده در سامانه فارس من با عنوان گلایه مند بوده و گفته اند: با توجه به افزایش عجیب هزینه سروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| قیمت سرویس مدارس با نرخ تورم سالیانه تعیین می شود؛ سودجویی را گزارش دهید

فارس من| قیمت سرویس مدارس با نرخ تورم سالیانه تعیین می شود؛ سودجویی را گزارش دهید